manusia awesome

Sunday, May 20, 2012

Memori 70


Masa kecil dulu telur goreng adalah antara lauk wajib aku. Pada aku apasaja makanan yang berkaitan telur ayam adalah sangat sedap

Semasa makan nasi berlauk telur goreng tidak kiralah telur dadar atau telur mata kerbau,aku pasti akan rasa sayang mahu menghabiskan lauk itu kerana kesedapannya yang amat sangat itu. Aku hanya akan makan sedikit sedikit sahaja dan selebihnya aku hanya letak di tepi pinggan. Tujuannya tidak lain dan tidak bukan ialah untuk menikmati telur goreng tersebut sebagai penutup hidangan.

Kini aku sudah tidak buat kerja seperti itu lagi. Tetapi telur goreng tetap lauk yang sangat sedap dihatiku.

2 comments:

Keri said...

yg sedap tu habiskan paling last. baru nikmat

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

lauk yang nieza paling suke pon nieza makan sikit-sikit..makan sambil menikmati..