manusia awesome

Sunday, May 20, 2012

Memori 71


Masa kecil dulu antara perkara yang dapat memberi ketenangan pada aku ialah meniarap atas lantai simen. Terasa nyaman dan sejuk sekali.

Mama pasti akan marah jika ternampak aku buat aktiviti ini. Kata mama tidak bagus untuk kesihatan jika baring atas lantai simen yang tidak beralas. Seperti kebiasaan budak budak aku tetap degil dan akan buat jika ada kesempatan.

Sorry mama..

15 comments:

Edy Ramanov said...

saya selalu buat. pastu mak bebel pada saya dan mak alihkan badan saya naik ke atas karpet.

along sayang mak.

Bophairy said...

hehe..best kann

qistinasafiah said...

..satu lagi tekap muka pada dinding :P

Bophairy said...

EDY-hehe.. ada juga yg suka buat aktiviti mcm ni yek

Bophairy said...

QIS- itu pun best jugak..asal sejuk je mesti best

razzwey said...

Sampai sekarang aku masih buat... Hohoho...

Bophairy said...

aku pun kalau berkesempatan..

Miss Fifi said...

sampai skrg,msih buat lgi.
dulu mama mrh,skrg roomate lak mrh ;)

keri ikhwan said...

best apa klu time siang hari yg panas buat camtu. mak aku kata klu buat camtu nanti kering darah kena hisap ngan simen. pastu jarang2 dh buat

nurdani said...

kegiatan tu saya masih buat sampai sekarang. hehe

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

simen tu la penyejuk badan..hehehe

Aujinz said...

saya amalkan terutamanya masa bulan puasa.. penyejuk badan pengganti kipas..

Nur-nba said...

Tersenyum saya bila baca kisah ni..

azmi said...

kalo aku masa kecik dulu suka baring atas simen gek tapi muka/kpla duk bwh katil tau kerusi sb lg sejuk muka/kepala..hehe

JUNAIDI said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA