manusia awesome

Tuesday, July 24, 2012

Memori 72


Masa kecil dulu secara tidak sengaja aku telah berjaya memanjat pintu hingga ke atas sekali. Aku begitu kagum dengan diri aku ketika itu. Pada aku itu sesuatu yang luarbiasa dan orang lain mungkin tidak mampu untuk lakukan. Mulalah aku beranggapan aku ada superpower dan mampu untuk jadi superhero bila aku besar nanti. Rupa rupanya ramai lagi kawan kawan aku yang mampu buat. Benci betul.

12 comments:

razzwey said...

Sampai sekarang aku tak boleh aksi tu, sebab aku gayat... Huhuhu... *kisah benar... Hohoho...

Bophairy said...

haha..kau tak bole la jadi superhero kalo gitu

razzwey said...

tak dapat jadi superhero, jadi secret weapon pun jadi lah...
hahaha...

Anonymous said...

Teringat drama ninja yg hero nama sasuka kat tv dulu yg menjadi pencetus kepada aksi2 sebegini.. Haha

keri ikhwan said...

panjat pintu tu takleh buat kalau kaki pendek. jadi bleh tunjuk eksyen kat adik2. pergh rasa super

nurdani said...

hahaha. pernah buat jugak dulu. berjaya buat separuh je. lepas tu terjelepuk. terus tak buat dah.

tapi rasa macam nak buat lagi. *tenung pintu.

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

pernah buat dulu..nak tunjuk terer depan adik-adik..almaklumla adik sume lelaki..hehehe

Aujinz said...

Masa kecik, kita memang hero.. hua hua hua

ApOgEE said...

Pernah tak masa ko panjat pintu tu, angin tiup daun pintu dan jari ko tersepit dekat engsel... heheheh, aku pernah :P

'IsyquQalbi said...

waa..sama la..dulu berangan jd spiderman leh pnjat2..semua bnda nk pnjt..kalo kat rumah pnjat pintu cmni atau pnjt dinding kat lorong antara ruang tamu n dapur (jarak antara 2 dinding tu mcm lebar pintu gak)..kalau balik kg, semua pokok nk pnjt sbb xnk kalah dgn sepupu yg mmg org kampung...huhu..lawak2..skrg ni ada try tp xleh dh nk wat..maybe bdn dh berat n lama x 'berlatih' kot..hehe

Nurul Nabihah Bt Mohd Nizam said...

sama macam adik saya. dia fikir aksi ni mcm dlm ninja warrior tu.. haha. terikut ikut drpd tv. :D

JUNAIDI said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA