manusia awesome

Thursday, August 9, 2012

Memori 73


Masa kecil dulu aku seakan ada sejenis penyakit misteri. Penyakitnya ialah aku tidak boleh lalu di depan peti ais. Dengar saja sudah pelik bukan? Apa akan jadi kalau aku lalu juga?

Jika aku lalu di depan peti ais pasti aku akan singgah dan buka peti ais tersebut dan menjengguk ke dalamnya. Walaupun aku tau di dalamnya tiada apa apa yang menarik tetapi aku hendak buat juga. Kadang kadang aku mengharap akan ada makanan atau minuman yang best muncul dengan tiba tiba bila aku buka. Dari kecil sampai ke besar suka berangan yang bukan bukan.


11 comments:

razzwey said...

Hahaha... Aku pun buat benda yang sama gak sampai sekarang...

Bophairy said...

kannn... haha

nurdani said...

itu rutin tu. ngah ngah

boni kacak said...

tu habitat namanya tu.eh, tabiat..hehe

Bophairy said...

NURDANI- haha..rutin 'jam'an..sebab buat setiap jam

BONI- habitat pun ok je..haha

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

dulu berangan peti tu konon macam poket doremon.. kalau bukak mesti ada coklat ke..

farina erin said...


Hehehe...selalu wat gak la atok...
smpi skrg nih..saje bukak, tp xtau nk crik ape..hahahahaha

Aujinz said...

Membuka peti ais nie dah macam keperluan, walaopon tau dalam tue takde mende pon.. XD

P/s: Bang, kalau boleh disablekan word verification tue amatlah dihargai.. banyak nak komen entri lelamer nie.. XD

punjunk said...

Selalu kena marah ngan mak...huhu

Anonymous said...

aku smpai skrg msh wat keja nie...mmg dah jd habit..

JUNAIDI said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA