manusia awesome

Thursday, August 9, 2012

Memori 73


Masa kecil dulu aku seakan ada sejenis penyakit misteri. Penyakitnya ialah aku tidak boleh lalu di depan peti ais. Dengar saja sudah pelik bukan? Apa akan jadi kalau aku lalu juga?

Jika aku lalu di depan peti ais pasti aku akan singgah dan buka peti ais tersebut dan menjengguk ke dalamnya. Walaupun aku tau di dalamnya tiada apa apa yang menarik tetapi aku hendak buat juga. Kadang kadang aku mengharap akan ada makanan atau minuman yang best muncul dengan tiba tiba bila aku buka. Dari kecil sampai ke besar suka berangan yang bukan bukan.


10 comments:

razzwey razz said...

Hahaha... Aku pun buat benda yang sama gak sampai sekarang...

Bophairy said...

kannn... haha

nurdani said...

itu rutin tu. ngah ngah

Unknown said...

tu habitat namanya tu.eh, tabiat..hehe

Bophairy said...

NURDANI- haha..rutin 'jam'an..sebab buat setiap jam

BONI- habitat pun ok je..haha

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

dulu berangan peti tu konon macam poket doremon.. kalau bukak mesti ada coklat ke..

farina erin said...


Hehehe...selalu wat gak la atok...
smpi skrg nih..saje bukak, tp xtau nk crik ape..hahahahaha

Aujinz said...

Membuka peti ais nie dah macam keperluan, walaopon tau dalam tue takde mende pon.. XD

P/s: Bang, kalau boleh disablekan word verification tue amatlah dihargai.. banyak nak komen entri lelamer nie.. XD

punjunk said...

Selalu kena marah ngan mak...huhu

Anonymous said...

aku smpai skrg msh wat keja nie...mmg dah jd habit..