manusia awesome

Wednesday, December 21, 2011

Memori 55


Masa kecil dulu jika ke kedai runcit ada satu aktiviti yang aku suka lakukan. Aktiviti ini aku lakukan secara senyap senyap. Mama pun tidak tahu tentang aktiviti aku yang satu ini. Bunyi seperti buat perkara jahat sahaja bukan?
Jangan salah faham, sebenarnya jika ke kedai runcit aku sangat suka memasukkan kepala aku ke dalam peti sejuk ais krim dan kemudian menarik nafas di dalamnya. Aku tidak tahu apa sebabnya tetapi aku sangat suka pada bau dan kesejukkan dalam peti itu. Kalau boleh rasa seperti mahu tinggal di dalamnya.

3 comments:

Luna said...

bop, penah tak dulu2 mak awak eja 'pergi kedai' dalam jawi sbb x nak awak ikut?

ainzoo said...

Haha... itu adik aku punya kja.aku tukang cover line ..kui kui kui

@Luna: ye..itu la yg mak ayah saya buat kat adik2 (bukan kat saya..sbb sy ditugaskan menjaga adik bila mak ayah keluar dr rumah). Eja2 jawi spy adik tak tau pergerakan mak ayah.kalau tak , kompom dia melalak hentak2 kaki nk ikut. :P
Sekarang, adik saya tu pun dh besar dah..baru timang cahaya mata.. hmmm..all those day :)

Bophairy said...

LUNA- tak pernah..sebab saya budak baik jadi mama selalu ajk pegi kedai..paling kuat pun saya mintak kuih kacang je..haha

AINZOO-subahat dgn adik..haha