manusia awesome

Friday, November 11, 2011

Memori 13


Masa kecil dulu  kalau bermain ada saja yang suka main pukul pukul kepala. Pada ketika itu kepecayaan aku dan kawan kawan aku jika kena pukul kepala boleh membuat kita jadi bodoh.

Tapi jangan risau kerana ada cara untuk mengatasi masalah itu. Jika kepala dipukul atau ditampar, cepat cepat ketuk di bawah dagu berulang ulang kali. Pada aku kelakuan itu agak pelik dan aku tidak faham bagaimana dengan mengetuk dagu boleh menyelamatkan keadaan.

Dalam aku berfikir begitu tangan aku tetap mengetuk ngetuk dagu kalau kepala aku dipukul. Risau juga jadi bodoh. Takut bila besar nanti tidak boleh kahwin.

4 comments:

anoyu said...

saya lak ketuk dagu untuk betulkan balik kedudukan kepala

sarahStudio - GraphicDesign said...

ahahhahahaaa.. aku pun buat gak dlu mende ni.. sbb takut jd bodoh.. miahaha

Luna said...

haha betul2..nak bagi naik balik kepala yg kena luku tu kot.

ainzoo said...

aahhhaaa...alku tergelak lagi..kui kui kui..ingatkan, aku & geng2 aku je wat camtu..:)