manusia awesome

Sunday, November 20, 2011

Memori 29


Masa kecil dulu selain boleh dijadikan tempat membuat stunt, kusyen juga selalu aku jadikan seni binaan. Binaan yang kerap aku lakukan ialah membina terowong. Apabila terowong siap dibina dengan jayanya aku pun dengan bergayanya merangkaklah di dalam terowong itu dengan berbekal bermacam macam imaginasi di dalam minda.

6 comments:

Wan Maisarah said...

Wow, saya buat rumah.. bukan rumah, lebbih kurang macam bilik la, ada tandas, bilik kucing, bilik tidur, dan tempat paling luas sekali ruang tamu.. hahaha

Bophairy said...

omak ai..dahsyat betul..hehe

wargadunia said...

Main perang-perang masa tu. la ni kusyen macam tu dah jarang orang guna. (ada lagi ka??)

Luna said...

kadang2..buat keretapi atau kapal angkasa pun boleh...

hAfiZ said...

>..wow faveret game waktu kecik dulu di kala tak d benarkan main kat luar hehe..

Are-Tien said...

hahaha.. pernah banyak kali buat mcm ni :) best