manusia awesome

Friday, November 25, 2011

Memori 34


Masa kecil dulu jika aku menonton sukan yang mempunyai 2 pihak yang berlawanan aku akan bertanya mama pasukan mana baik dan pasukan mana jahat. Tidak kiralah sukan bolesepak atau sukan badminton sekalipun . Jenuhlah mama hendak menjawab soalan soalan 'bijak' dari  aku itu.

 Mungkin idea soalan ini bertitik tolak dari terdengar perbualan orang dewasa ketika mereka menonton sukan gusti WWF (sekarang WWE). Jadi aku kira semua sukan ada pasukan baik dan pasukan jahat.

2 comments:

Bersih Dan Hias Hati dan Minda said...

huh...adik bongsu saya pelik sikit, dia suka tanya..."..siapa mati?" puaslah nak jawab hinggalah jumpa satu cerita seram dari Thailand..."cerita ni, semua orang mati. Ha! puas hati?" lepas cerita tu, dia tak tanya dah soalan tu.

Bophairy said...

haha..lawak2