manusia awesome

Tuesday, November 22, 2011

Memori 31



Masa kecil dulu aku pernah mengalami satu kejadian yang sangat mengeri dan mengelikan. Pada suatu pagi yang tenteram ketika aku baru bangun dari tidur tidak semena mena aku terasa ada benda sejuk di belakang badanku dan tiba tiba benda itu bergerak gerak dengan laju.

Aku dengan rasa panik yang tiada taranya itu pun melompat lompatlah sambil mengibas ngibas baju. Tiba tiba terjatuh di atas katil satu mahluk yang cukup mengerikan. Mahluk itu tidak lain dan tidak bukan ialah cicak. (tiba tiba geli geleman pulak aku)

4 comments:

tangh! said...

manja sangat awak ni =P

Unknown said...

pengalaman cicak saya pon ade hehe..

1. Dlu2 abg n akak sepakat nk myakat sy lalu dorg ltak 2,3 cicak dlm beg skola..smpai je kolah melompat2 dlm klas sbb cicak myelit kt buku teks.
hahaha..

2. Second..tgh mkn mlm dgn kluarga.
tgh sodap2 makan ttbe ade taik cicak jatuh dlm pinggan sy,mse tu x prasan lalu tolan skali dgn nasik..ble nk kne tolan bru akak sy tgur..merana nk muntahkan nasik tu blik.hahaha..

3. Third..zmn skola menenggah..dlm klas smua dak pompuan tgh loncat2 lalu slh sorg mber sy ckp ade cicak..time tu gak sy nk meloncat sy tpijak sesuatu..trase geli yg amat lalu sy seret kaki sy..upe2nya sy tpijak cicak n cicak tu mati tburai sbb kne seret dgn kaki sy..

hahahaha..euuww..cicak.

Bophairy said...

tangh- Alhamdulillah..manja dan dimanjakan

Aina-wah banyak betul kenangan awak bersama cicak ye..hehe

notorious_kill-joy said...

kalau pasal cicak, watak penjahat adalah saya yang mengenakan rakan-rakan